Ťahanovčania čakali na zásielky na Pošte 13 vyše hodinu, aj napriek tomu ich nedostali. Podobná situácia bola aj inde


Nefungujúca Pošta nahnevala Košičanov, ktorí čakali v radoch vyše hodiny

Foto: Ťahanovčania čakali na zásielky na Pošte 13 vyše hodinu, aj napriek tomu ich nedostali. Podobná situácia bola aj inde
Foto: Slovenská pošta, Facebook/Ťahanovce Ťahanovčanom, J. K.

Počas včerajšieho dňa sa mnoho Košičanov vybralo na pobočky Slovenskej pošty. Či už si chceli prebrať balík, list alebo niečo odoslať, na pošte sa tvorili obrovské rady. Ťahanovčan Jakub sa tam vybral tiež, o situácii na Pošte 13 informoval na sociálnej sieti.

Ak nemusíte Poštu 13 ani neskúšajte. Niektorí odvážlivci čakajú viac ako hodinu,“ varoval svojich susedov zo sídliska mladý muž.

Z ľudí sršala nervozita

Pali, ktorý na pošte tiež čakal na vybavenie zásielky opísal, že za prepážkou robili všetko, čo mohli. Problém však vidí v manažmente tejto pobočky. „20-tisícové sídlisko má jednu poštu s troma funkčnými okienkami. Ale čo čakať od štátneho podniku, love idú či to robíme dobre alebo zle, tak načo sa zaujímať o spokojnosť zákazníka,“ vyjadruje svoj postoj jeden z mnohých Ťahahnovčanov.


Viacerí susedia sa zhodujú v názore, že horšie fungujúci štátny podnik nezažili. Negatívne hodnotia Ťahanovčania aj zvyšovanie poplatkov za doručovacie služby.

Pani Lenka sa tiež vybrala na Poštu 13, aby si prebrala balík. Keď tam prišla, zistila, že merala cestu zbytočne, pretože v tom čase už nevydávali ani balíky, listy či peniaze kvôli nefungujúcemu systému. „Neviem prečo nezavrú. Ľudia sú zbytočne nervózni a nahnevaní,“ dodala sklamane obyvateľka sídliska.

Nahnevaní boli aj Košičania z iných častí

Podobný problém udávali aj obyvatelia z iných častí Košíc. Podobný problém riešili aj Jazerčania, ktorým vraj vydávali len dôchodky a zásielky, nič iné tam nebolo možné vybaviť. So situáciou sa stretli Košičania aj na Pošte 2 a 3.

Ohľadom tejto situácie sme oslovili priamo Slovenskú poštu. Tá uvádza, že informačné systémy aktuálne fungujú a všetky služby sú klientom poskytované v plnom rozsahu.

Pošta sa za nepríjemnosti ospravedlňuje

Z dôvodu aktualizácie informačných systémov mohlo včera 13. januára dochádzať k ich dočasnému spomaleniu,“ vyjadrila sa vedúca odboru marketingu Slovenskej pošty Lenka Kalafut Lendacká.

Slovenská pošta počas včerajšieho dňa, aj napriek spomaleniu systémov, vybavila viac ako 184 500 klientov, čo je podľa vedenia Pošty porovnateľné číslo s priemerným počtom klientov, ktorý vybavili v minulom týždni počas pracovných dní.

Ospravedlňujeme sa za akékoľvek zdržanie a ďakujeme našim klientom za trpezlivosť a pochopenie,“ doplnila Kalafut Lendacká.



Najnovšie zo Slovenska